Connect with us

Hiburan

“Mana Lagi Saya Nak Lari?” Sajat Cerita Hal Sebenar pasal Nak jumpa Mufti

Published

on

KUALA LUMPUR: Tular di media sosial isu ahli perniagaan kontroversi, Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman ataupun nama populariti nya Nur Sajat. Menerusi halaman terbaru Halaman Instagram Dato Aliff Syukri dengan kapsyen ringkas:

doakan yg baik2 nak tegur boleh jer dm @nursajat23 ..Saya tidak menang kan mana-mana pihak sebagai seorang saudara Islam semestinya saya menasihatinya untuk ke jalan yang baik.. kalau korang nak tahu apa nasihat sy yg mendalam utk sajat…

Jom Lihat Video Dibawah:

Jom Lihat Apa Kata Netizen:

Selagi Muhammad Sajjat tak kembali kepada fitrah asal dia iaitu LELAKI,netizen jgnlah percaya akan tangisan yg dia pamerkan ni. Ingat! Sajjat adalah lelaki! Hidayah utk dia mmg dh sampai pun tp dia tetap taknak kembali kpd fitrah asal. Bukan kecam tp bg kesedaran. Balik dr Mekkah,bertudung. Bkn bersongkok atau berbaju melayu. Adakah ini tanda dia sedara kan kesilapan dia? … Tidakkkk… Belum sedar lagi. AlifSyukri sila berfikir panjang utk menviralkan ssuatu sbg content youtube dato. Tempiasnya tak mustahil dato seluruh keluarga akan kena. Selagi Muhammad Sajjat tidak kembal kpd fitrah asal,jgn percaya dgn tangisan dia. HARAM seorg lelaki berpakaian wanita!

Semoga abg sajad mendapat petunjuk dan hidayah Allah utk kembali kepada fitrah,dan sama2 kita siapkan diri utk kembali kepada Allah dalam keadaan husnul khatimah..

Muhammad sajat …suka di maklumkan lelaki berpakaian perempuan adalah haram hukumnya..sekiranya kamu ingin beribadah umrah syarat lelaki memakai pakaian tidak berjahit…dato alif dan rakan didalam video ini.. mohon rujuk kepada kepada video video dari mufti wilayah dan ustaz dasuki dan beberapa ustaz yang sangat jelas penerangannya .Perbuatan yang salah tetap salah.Mohon muhammad sajad sekiranya kamu benar benar ingin bertaubat buang tudung kembali kepada fitrah..Allah maha mengasihani dan maha pengampun…tiada sesiapa membenci diri kamu tetapi mereka semua menegur kamu kerana perbuatan kamu nyata salah…kamu bersolat diruangan perempuan…betapa kasihani mereka yg telah terbatal wuduqnya kerana kamu…paling mengaibkan kamu terlalu berani bertelekung di kota suci umat islam.. Menangis lah kepada Allah mohon keampunannya…bukan dihadapan dato alif syukri dan kameranya..hanya Allah…kamu muhammad sajad dan keluarga yang tahu tahu jantina kamu sebenarnya..salam penuh hormat ..saya menegur kerana Allah. Terima kasih.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Utube Aliff Syukri

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2017 Rimbabara Daily