Fiza Halim Muatnaik Gambar Tidak Bertudung Dan Sound Netizen “Aku Nak Tengok Siapa Nak Kcam”

Pelakon Fiza Abdul Halim ber4ng dengan sikap segelintir netizen yang sering mencari kesaIahan terhadap penampilan seseorang artis. Fiza berkata, komen dan nasihat yang diberikan seharusnya mempunyai batasan dan tidak keterlaluan.

“Aku nak tengok siapa nak kec4m… Pakai jubah pun kena kec4m,nampak bayang kat tudung botol pun kena kec4m,rambut sehelai terkeluar pun hampa boleh zoom…”

“Hebat hebat..bulu hidung,bulu keti4k,bulu tutttt…hampa xmau zoom ka? La ni aku nak tanya hampa semua,kalau crita kami hat lama2 keluaq kat tv yg tak pakai tudung…”

“Mcm mana pulak crita tu? Hampa tak pi DM kat stesen tv ka? Come on la… nasihat boleh nasihat. Tp biaqlah berpada2..Dan yg paling best,hat dok komen semuanya PRIVATE ACC..Sblm hampa semua nak cakap pasai AURAT,mulut lidah pun kena jaga jugak…”

“Aku mengaku aku bukan org baik,tp aku pelan2 nak belajaq jd baik.Aku tak suka hip0krit!!Bukan aku..Nih,drp hampa semua sibok dok cari NER4KA org,hampa jgn lupa,jgn sampai SYURG4 hampa sendiri terabai na..”

“Kita semua dah tua…tunggu nak m4mpuihh ja..Masing2 tau dah kot nak jaga diri sendiri..Mcm aku anak dah kluaq 3 dah… Kalau lepas ni hampa dah xminat dan xnak suka aku pun,aku tak kisah..”

“Bukan hampa mai ketuk depan rumah aku mai bg mented4rah kat aku..Aku adalah aku…Tak perlu nak tunjuk baik depan org..Kalau org nak kata aku mulut j4hat,mmg pun.Aku terima.Allah lebih tau apa niat hamba2 dia…Ada ja tak kena dimata hampa..”

Bekas anggota kumpulan Elite itu turut memuat naik foto tidak bertudung dipercayai gambar lama sebelum berpenampilan menutup aurat. Dalam pada itu, Fiza berkata, dia bukan seorang yang baik namun sedang belajar ke arah itu.

Dalam pada itu, Fiza berkata dia juga tidak kisah jika kenyataannya ini membuatkan dia kehiIangan peminat. Malah baginya, rezeki yang diperolehi hari ini bukan bergantung kepada netizen.

Sementara itu, posting foto tidak bertudung itu mendapat perhatian pengikutnya yang meminta aktres itu memadam gambar tersebut. Mereka juga berharap Fiza tidak terlalu membaca komen neg4tif sehingga menjejaskan em0sinya.

“Kec4m kec4m..Depa xtau ka Fiza ni cucu sapa! Hahahaha.. Relax cuzzie..Chill..Jom mengopi / mengeteh..”

“cerita lama2 dulu tu sis antara artis tu dgn Allah, itu before kita tau at, tp bila duk tayang sendiri aur4t kita lagu ni. Maknanya kita yg seng4ja. Tetapi Allah maha Pengampun. Kalau boleh xyah la letak kt ig. My concern. BTW cantek gamba ni, tp skrg lg cantek ”

Sebelum ini Fiza pernah mendirikan rumah tangga dengan penyanyi kelahiran Akademi Fantasia, Adam pada tahun 2013 tapi cuma bertahan selama tujuh bulan sebelum mereka bercer4i buat kali pertama dan rujuk semula selepas tiga bulan bercer4i namun setahun kemudian mereka disahkan bercer4i buat kali kedua.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Ariana Rose

Sumber: mstar dan ig

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*