Makan Kat Restoran Besar RM300 Tu Jadi Tahi Je Tau Kalau, Rozita Che Wan

Pelakon dan usahawan, Rozita Che Wan melancarkan jenama beg tangannya sendiri hasil kerjasama Zapatos, yang dikenali dengan nama zapatosxrozitachewan tepat jam 3.00 petang semalam.

Pelancaran dan pengenalan kepada projek istimewa bersama suaminya itu telah pun diperkenalkan menerusi media sosial mereka.

Berkongsi mengenai projek berkenaan dengan lebih lanjut, Rozita atau lebih sinonim dengan panggilan Che Ta memberitahu, dia sengaja menjadikan beg tangan bagi meluaskan bidang bisnesnya atas faktor minat dan kuasa beli.

Pada masa sama, Che Ta juga ingin berkongsi apa yang diminatinya buat para wanita.

“Mengapa nak jual beg tangan? Sebab saya minat dan sukakan beg tangan. Pada saya, kalau nak berniaga ni perlulah jual apa yang kita minat, khas untuk wanita di luar sana.

“Malah kalau kita lihat pun, kuasa beli dan pasaran semasa itu lebih banyak produk wanita. Sukar kalau nak jual barangan lelaki. Macam beg misalnya, ada wanita yang macam tak cukup dengan dua tau tiga beg tangan.

“Kalau boleh mahu semua warna dan saiz. Jadi sebab itulah kami setakat ini mengeluarkan lima variasi warna bersama dua rekaan saiz berbeza,” kongsinya kepada MH.

Menyifatkan harga yang dijual berbaloi, Che Ta turut menambah, beg tangan dari jenamanya ini sesuai untuk digayakan setiap wanita.

“Harga bawah RM300. Kalau makan kat restoren besar RM300 tu jadi tahi je tau. Kalau beg tangan ni mungkin tahan lebih tiga tahun. Pembeli boleh dapatkannya secara online,” kata Che Ta dalam nada seloroh.

Berkongsi mengenai saingan di antara sesama rakan selebriti yang terlebih dulu turut melancarkan item sama, Ini reaksi Che Ta;

“Saya tak melihatnya seperti saingan. Ia lebih kepada pembeli ada hak untuk memilih apa yang mereka suka dan ia terpulang kepada cita rasa masing-masing,” akhiri Che Ta yang ditemui pada majlis Nona Superwoman baru-baru ini.

Jom Lihat Video Dibawah :

KEMUNCULAN pelakon Rozita Che Wan di stadium bagi menonton perlawanan peringkat separuh akhir pertama Piala AFF Suzuki 2018 antara Malaysia menentang Thailand Sabtu lalu menjadi buah mulut ramai.

Rata-rata netizen ‘tak senang duduk’ melihat Rozita atau Che Ta tampil dengan imej berkasut tumit tinggi serta solekan tebal lengkap dengan bulu mata palsu di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Namun katanya, dia selesa dengan penampilan sebegitu dan beranggapan premis seperti stadium bukan halangan untuk bergaya sakan.

“Apa masalahnya kalau pakai boot untuk tengok bola. Saya yang pakai kenapa anda yang nak komen berpeluh atau tidak.

“Setitik peluh pun tak pernah keluar macam mana mereka tahu saya berpeluh.

“Lagipun saya dapat tiket VIP, tak perlulah nak beratur panjang sebelum masuk stadium,” katanya.

Dengan Boot Lagi

Rozita hadir menonton perlawanan yang menyaksikan keputusan seri tanpa jaringan itu ditemani suami, Zain Saidin.

Bercerita mengenai kasut potongan boot bertumit tinggi yang digayakan dengan seluar ketat berwarna hitam, Rozita berkata imej berkenaan tidak menyukarkannya untuk berjalan.

Che Ta memang seorang yang berani dalam bergaya tidak kira dimana sahaja beliau berada. Selalunya penampilan beliau sangat unik dan sentiasa menjadi ikon inspirasi fesyen buat wanita-wanita diluar sana.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja dan sila like share page Ariana Rose.

Foto: Instagram Rozita Che Wan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*