“Sedarlah Awak Tak Diperlukan Pun”, Nadya Syahera Muatnaik Status Menyindir Dan Ini Puncanya

Pelakon Nadya Syahera mengakui tindakannya memuat naik status terbaru di Instagram yang seakan-akan ditujukan kepada seseorang adalah untuk menjelaskan keadaan terkini hubungannya dengan suami, Fizul Nawi.

Nadya, 26, berkata, jika individu yang pernah dikaitkan dengan suaminya sebelum ini terasa hati, dia menyarankan supaya individu berkenaan muhasabah diri.

“ Status itu dimuat naik bagi menjawab spekulasi kononnya saya dan suami sudah berpi$ah serta tidak lagi tinggal sebumbung.

” Buat pengetahuan semua, selepas ke$ cur4ng tempoh hari saya dan suami ambil pendekatan untuk mempertahankan rumah tangga kami. Suami pun sudah minta m4af dan saya nampak usaha dia untuk berubah.

“ Justeru, saya harap wanita itu hadam sendiri apabila lihat gambar saya dan suami. Sedarlah, awak tidak diperlukan pun,” katanya kepada Harian Metr0.

Nadya yang popular dengan watak Bella dalam drama Dia Semanis Honey turut berharap kisah rumah tangganya menjadi iktibar terutama kepada mereka yang berdepan situasi sama.

“ Lihat dari sudut positif apa yang terjadi dalam rumah tangga saya. Mereka harus kuatkan diri dan bangkit mempertahankan hak mereka.

” Jangan pernah mengalah dan tunduk dengan cakap orang sebaliknya ikutlah kata hati sendiri. Terima kasih kepada semua yang mendoakan kebahagiaan saya selama ini,” katanya.

Julai lalu, Nadya mendedahkan masih tinggal sebumbung dengan Fizul meskipun rumah tangga bergoIak selepas dia mendedahkan kecur4ngan suaminya itu.

Pelakon itu mend4kwa dia dan suami yang juga ahli perniagaan dalam proses memperb4iki hubungan mereka. Terdahulu, Nadya pernah mendedahkan kecur4ngan suami dengan seorang wanita selepas mendapat bvkti bergambar.

Menerusi perkongsian itu, Nadya mend4kwa mula menghidu kecur4ngan suami kira-kira seminggu sebelum sambutan Aidilfiti lalu. Nadya mend4kwa suaminya tidak pulang ke rumah hampir sebulan pada ketika itu.

Nadya dan suami berkahwin pada 25 September 2015. Hasil perkongsian hidup selama empat tahun, mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Aleena Rose, 2, dan Mohamad Dayyan, 1.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Ariana Rose

Sumber: hmetro dan ig

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*